Nog 1 dag!!!!!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sarah Werkhoven - WaarBenJij.nu Nog 1 dag!!!!!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sarah Werkhoven - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!!!!!!!!

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

12 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Hallo iedereen

Zoals je in de titel kan lezen ga ik morgen toch echt weg!
Vandaag al mijn spullen gepakt en me helemaal klaar gemaakt voor het grote avontuur.
Alles begint nu pas echt door te dringen.
Ik heb er echt onwijs zin in en ben er ook helemaal klaar voor!
Het was alleen niet heel makkelijk om voor een jaar in te pakken waar het zomers rond de 28 graden is en s'winters -17. Maar ik heb mijn best gedaan en ga daar gewoon heel veel kopen. Ook heb ik helemaal geen school spullen dus genoeg redenen om daar uitgebreid te gaan shoppen!!!

Vorige week woensdag had ik mijn afscheidsfeest en dat was echt super!
Mijn zus lucy had het met mijn moeder als een soort verrasing in Americaanse style georganiseerd, dus volledig met red cups en punch!
Iedereen bedankt voor het komen het was echt heel gezellig en een mooi afscheid. Toch vond ik het afscheid nemen moeilijker dan ik dacht want je begint dan toch echt te beseffen dat je elkaar een heel jaar niet ziet.

Ook nog van vrijdag tot maandag naar Parijs geweest met mijn vriendinnen. En het was echt onwijs gaaf! Heel Parijs gezien en natuurlijk een dag naar Disney. Mooiere afsluiting met mijn vriendinnen had ik niet kunnen wensen.

Wel heb ik een lange reis. Morgen ochtend al om half 8 op schiphol zijn. Dan om half 11 naar Londen waar ik twee uur moet wachten. Dan van Londen naar Chicago, een vlucht van 8 uur waar gellukig ook nog twee andere AFS'ers mee vliegen. Dan moet ik overnachten op Chicago waarna ik de volgende dag met de bus naar Detroid ga. Daar blijf ik dan weer slapen en heb dan de volgende dag orientatie met heel veel andere studenten uit allerlei landen dus dat is wel leuk. dan die avond komt mijn gastgezin me eindelijk ophalen.
dus eigenlijk ben ik pas vanaf vrijdag avond bij mijn gastgezin.

School begint om half 8! Maar dan ben je wel begin van de middag vrij als je geen school sport kiest. Maar ik Heb me voor volleyball ingeschreven. Ik kon kiezen uit volleyball, golf (ben ik heel slecht in dus werd hem niet), Zwemmen (ik heb geen zin in nat haar iedere dag) of crosscountry en dat is rennen dus die viel gelijk af. Maar goed volleyball dus, Ik train gewoon mee en ga mee op team-uitjes en wedstrijden maar mag de wedstrijden niet meespelen omdat die meiden heel goed schijnen te zijn en als ik er dan tussen ga staan... ja, wordt hem niet
En ik ga naar school met een gele schoolbus (ja zo eentje die je in de films ziet) Maar Kelly (gastmoeder) of Ann (vrijwilliger) weet niet meer wie van de twee heeft gezegt dat met de bus gaan als ''niet cool'' wordt beschouwd' dus dat ik zo snel mogelijk vriendinnen moet maken met een auto. Nou ik weet wat me te doen staat :)

Ook krijg ik mijn eigen badkamer (jeeeej). hij schijnt heel groot te zijn met een douche en een bad en vier wasbakken. En ze zijn hem helemaal voor me aan het opknappen met nieuwe verf en een nieuwe douche omdat er voor mij al 5 jongens waren dus ja dan weet je het wel..
Het huis staat in een bos met als achtertuin een heel groot meer.
Dus echt ''the country life'' kortom geweldig. Ik probeer een foto toe te voegen van het meer. heb geen foto's van het huis of iets dus dat kan ik jullie nog niet laten zien.

Ik heb gemerkt dat als ik vertel dat ik in Michigan kom dat mensen geen idee hebben waar het ligt. Dus zal ik daar ook een mooie foto van toevoegen dan weten jullie gelijk waar ik in dat enorme land verblijf.
Mijn volgende blogg zal ik schrijven als ik dan echt daadwerkelijk in America ben dus bereid je maar voor op een lang verslag :)

Ow en ik zag dat mensen reacties hadden geplaatst en dat vind ik super leuk om te lezen dus ga daar vooral mee door!!

xoxo Sarah

  • 12 Augustus 2014 - 22:56

    Amber Kromhout (voltige) :

    Heey saar,

    Egt super gaaf! (Ben fet jaloers)
    Ik heb je al een tijdje niet gezien maar ik wens je egt heeeeeeel veeeeel plezier!
    Geniet er van meis! Je hebt het verdiend!

    Groetjesss!! (Denk dat ik wel kan zeggen namens het hele team)
    Xxxxx

  • 12 Augustus 2014 - 23:15

    Anne-Marie (tante):

    Lieve Saar,

    Nogmaals een heel fijn jaar toegewenst!
    Jammer dat je niet voor golf gekozen hebt, want als je dat spelletje gaat spelen, merk je pas hoe leuk en verslavend het kan zijn en snap je niet meer waarom mensen daar altijd zo'n vooroordeel over hebben. Misschien heb je er wel net zoveel aanleg voor als je neven en je nichtje...
    Goede reis en vooral ..... genieten! Ik kijk uit naar je verhalen.
    Dikke kus!

  • 12 Augustus 2014 - 23:25

    Più Bella Visagie:

    Beste Sarah,
    Heelveel succes en plezier!
    Leuk om af en toe te kunnen lezen "what you're up to!"
    Groetjes Marjan
    Www.piubellavisagie.nl

  • 13 Augustus 2014 - 07:39

    Stefanie :

    Hey lief nichtje,

    Wat spannend dat het nu echt voor de deur staat. Zoals ik vorige week al tegen je zei: ga genieten! Voordat je het weet is het voorbij. Ik ken de spanning waarin je nu zit als geen ander. De eerste dagen zullen dan misschien ook wel lastig zijn, maar daar sla je je wel doorheen. Je wordt goed opgevangen, dus dat gaat helemaal goed komen.
    Meis, ik ben mega trots op je dat je dit doet! Het is heel knap!

    Veel plezier lieverd!

    xxx

  • 13 Augustus 2014 - 08:08

    Gerrie:

    He saar,
    als ik dit schrijf staan jullie op schiphol.
    Saar geniet van de komende tijd.
    en hou ons op de hoogte van je avontuur.
    Ik blijf je volgen.
    Groeten Gerrie ( Greet) xxx
    .

  • 13 Augustus 2014 - 20:12

    Yvonne:

    Nou klinkt goed Sarah!! Heel veel plezier, goeie reis en ben benieuwd naar je volgende bericht!! Veel liefs en dikke kus Yvonne

  • 17 Augustus 2014 - 19:45

    Joke Warmerdam:

    Sarah, ik ga je lekker volgen. Ga je dan morgen al naar school? Geniet ervan.

  • 21 Augustus 2014 - 23:32

    Sarah:

    hey allemaal, bedankt voor alle lieve reacties.
    @joke mijn school begint pas 3 september

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

hier kunnen jullie al mijn reisavonturen volgen. Enjoy!!

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 14807

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 16 Juli 2015

Een Highschool jaar in de Verenigde Staten!

15 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: